Yleisimmät kysymykset

Lokakuusta 2023 lähtien olemme muuttaneet kanta-asiakasohjelmaamme, eikä jokaisesta ostamastasi kruunusta ole enää mahdollista ansaita Mi-Coineja.

Mutta kaikki asiakkaat voivat silti käyttää aiempia Mi-Coin-kolikoitaan ennen niiden vanhenemista (laskettu päivästä, jolloin ansait ne, voimassa vuoden) saadakseen alennuskoodeja. Huomaa kuitenkin, että näitä alennuskoodeja ei voi yhdistää jo alennettuun kampanjatuotteisiin.

Jatkossa kaikki asiakkaat, jotka ovat tehneet ostoksia meillä yli 2 vuotta, päivitetään Silver VIP -statukseen ja pääsevät erikoistarjouksiin asiakastilinsä kautta. Jäsenkorttisi löytyy sieltä. Jos olet ostanut yli 10 000 kruunua viimeisen 2 vuoden aikana, sinusta tulee Gold VIP -asiakas ja voit hyötyä entistä paremmista tarjouksista sekä parannetusta asiakaspalvelusta ja huoltopalvelusta. Asiakkaat, jotka ovat käyttäneet yli 100 000 kruunua tilinsä elinkaaren aikana, saavat pysyvän Platina-jäsenyyden.

Saat lisätietoja vierailemalla tililläsi ja tarkistamalla online-jäsenkorttisi.

Jos et löydä jäsenkorttiasi tililtäsi VIP-vaatimusten täyttymisestä huolimatta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa service@mistore.se .

Vaihdoimme alustaa syyskuusta 2021 lähtien. Sitten sinun on ehkä vaihdettava salasanasi päästäksesi tilillesi. Mene sisäänkirjautumiseen ja valitse "Palauta salasana"

Palata

PERUUTUSOIKEUS / AVOIN OSTO
Etäkauppalain mukaan sinulla on aina 14 päivän peruuttamisoikeus.
Peruuttamisoikeuteen vedoten tuote on palautettava olennaisesti muuttumattomassa kunnossa. Tämä koskee myös pakkaamista.
Asiakas vaihtaa vahingoittuneen pakkauksen, tuotteen tai vastaavan. Jos tuotetta tai palvelua on käytetty, liitetty tai asennettu, peruuttamisoikeus raukeaa.
Peruutus- ja palautusoikeutta käytettäessä tilaustiedot tulee lähettää lähetyksen mukana. Ihannetapauksessa asiakkaasta sinulle lähetetty pakkausluettelo, johon on lisätty palautuksen syy. On myös hyvä lähettää huomautus, joka sisältää tilausnumeron ja palautuksen syyn.
Huomioithan, että kaikki palautukset tulee lähettää suoratoimituksena alla olevaan palautusosoitteeseen. Emme vaihda tavaroita postiennakolla tai kirjattuihin pakkauksiin Palveluagenteille!
Palautusosoite:
Korjaus AB
Furuviksringen 19
302 44 Halmstad
service@mistore.se
035-2653000
Kaikki tavarat on lähetettävä siten, että kuljetus on turvallista.

Lähetys tulee lähettää yrityksen pakettina, pakettina, kirjeenä tai vastaavana, missä Mi Store vastaanottaa tavarat meille. Emme vaihda palveluagenteille tavaroita postiennakolla tai rekisteröityihin pakkauksiin.
Muista, että olet vastuussa kuljetuksesta meille. Tallenna kuitti pakettinumerolla.
Palautuksen toimituskulut ovat asiakkaan vastuulla.
Palautus tapahtuu viimeistään 30 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta, mutta yleensä heti tavaran vastaanotettua.
Hyvitykset maksetaan tuotteen arvon mukaan ilman toimituskuluja.
Avoin osto - Yksityishenkilöt
Käytämme 30 päivän aukioloaikaa alla olevien ehtojen mukaisesti, mutta toimitus- ja muita maksuja ei palauteta.
Tuote tulee palauttaa avaamattomana ja muuttumattomassa kunnossa, kun vedotaan avoimeen ostoon. Tämä koskee myös pakkaamista.
Asiakas vaihtaa vahingoittuneen pakkauksen, tuotteen tai vastaavan. Jos tuotetta tai palvelua on käytetty, liitetty tai asennettu, avausostooikeus lakkaa.
Avointa ostoa käytettäessä tilaustiedot tulee lähettää lähetyksen mukana. Ihannetapauksessa asiakkaasta sinulle lähetetty pakkausluettelo, johon on lisätty palautuksen syy. On myös hyvä lähettää huomautus, joka sisältää tilausnumeron ja palautuksen syyn.
Huomioithan, että kaikki palautukset tulee lähettää suoratoimituksena alla olevaan palautusosoitteeseen. Emme vaihda tavaroita postiennakolla tai rekisteröityihin pakkauksiin Palveluagenteille.
Palautusosoite:
Korjaus AB
Furuviksringen 19
302 44 Halmstad
service@mistore.se
035-2653000
Kaikki tavarat on lähetettävä siten, että kuljetus on turvallista.

Lähetys tulee lähettää yrityksen pakettina, pakettina, kirjeenä tai vastaavana, missä Mi Store vastaanottaa tavarat meille. Emme lunasta tavaroita postiennakolla tai palveluagenteille suositeltuja paketteja vastaan.
Muista, että olet vastuussa palautuskuljetuksesta. Tallenna kuitti paketin numerolla.
Avoimen oston yhteydessä palautuksen toimituskulut ovat asiakkaan omalla vastuulla.
Palautus tapahtuu viimeistään 30 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta, mutta yleensä heti tavaran vastaanottamisen jälkeen.
Hyvitykset maksetaan tuotteen arvon mukaan ilman toimituskuluja.
Peruuttamisoikeus/Reklamaatio/Palautus
Noudatamme etäsopimuslakia: https://lagen.nu/2005:59
Selvennys tämän lain lisäksi erityisesti matkapuhelimiimme - pakkauksen muovin rikkominen on sallittua, mutta puhelimen päällä olevaa muovia ei saa poistaa.

Jos tuotetta ei ole vielä lähetetty, voimme muuttaa hintaa manuaalisesti. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi apua.
Jos olet vastaanottanut tuotteen, voit käyttää peruuttamisoikeuttasi ja tehdä uuden tilauksen alennettuun hintaan, lue avoimen oston ehdot yllä olevasta luvusta. Mikäli tuote ja pakkaus täyttävät avoimen oston vaatimukset, haluamme myös muistuttaa, että joudut silti maksamaan palautuslähetyksen. Ennen kuin palautat tuotteen, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä ystävälliseen asiakaspalveluumme, jotta voimme selvittää, voimmeko auttaa sujuvamman ratkaisun löytämisessä.

Tietoja Xiaomista

Xiaomin perusti yrittäjä Lei Jun ajatuksella, että korkealaatuisen teknologian ei tarvitsisi maksaa omaisuuksia. Xiaomi on nykyään yksi maailman suurimmista älypuhelimien, kodin älytuotteiden, sähköskootterien jne. valmistajista. Maailmanlaajuisesti yritys on Samsungin jälkeen maailman kolmanneksi suurin matkapuhelinvalmistaja.

Vuonna 2010 perustettu yritys on erittäin lyhyessä ajassa muuttanut teknologiamaisemaa haastamalla suurimmat valmistajat äärimmäisellä hintastrategialla. Xiaomi on virallisesti ilmoittanut, että se ei koskaan veloita korkeampaa voittomarginaalia kuin 5 % laitteiston myynnistä.

Yllä olevan strategian avulla Xiaomista tuli menestys Hongkongin pörssissä, kun yritys listattiin heinäkuussa 2018 ja on siten Fortune Global 500 -listan nuorin yritys.

Joidenkin maailman myydyimpien älypuhelimien, maailman myydyimmän sähköskootterin ja maailman myydyimmän aktiviteettirannekkeen Mi Smart Bandin lisäksi Xiaomilla on vaikuttavan laaja tuotevalikoima, joka vaihtelee tuoteryhmistä, kuten keittiökoneista, ilmasta. televisioiden puhdistuslaitteet sekä mobiiliohjatut riisi- ja vedenkeittimet. On melkein helpompi luetella, mitä Xiaomi ei myy. Ruotsin markkinoiden valikoima kasvaa tasaisesti kuukausi toisensa jälkeen.